Trzymilionowy Klient Aquadromu
Milionowego Klienta Aquadrom gościł 26 czerwca 2015 roku, a dwumilionowego
15 czerwca 2017 roku. W 2019 roku, trzymilionowy Klient pojawił się już 4 kwietnia, gdyż ubiegły rok był najlepszym pod względem frekwencji. Obiekt odwiedziło blisko 550 tys. Klientów. Tendencja, powyżej 500 tys. Klientów rocznie utrzymuje się od trzech lat.
- Cieszymy się, że już na początku kwietnia możemy pochwalić się trzymilionowym Klientem. Świadczy to o coraz większej popularności naszego obiektu, za co serdecznie dziękujemy – komentuje Marta Malik, prezes Aquadromu.
Trzymilionowym Klientem okazała się Pani Ewelina Rzepecka z Zabrza, która jest stałym klientem aquaparku.
- Jestem bardzo szczęśliwa, że zostałam trzymilionowym Klientem. Oczywiście nie spodziewałam się tego, że dzisiejszy przyjazd do Aquadromu zakończy się tak miłą niespodzianką, chociaż od rana czułam, że coś się wydarzy – komentuje Pani Ewelina.
W nagrodę Pani Ewelina otrzymała karnet do wszystkich stref ważny do 30 grudnia br. oraz zestaw gadżetów.
- Mamy nadzieję, że czteromilionowy Klient odwiedzi Aquadrom pod koniec 2020 roku – dodaje Marta Malik.