Aktualności

Badanie poziomu satysfakcji klienta kluczem do zmian w Aquadromie

Mokry Bąbel najciekawszą atrakcją, Chebzie Pętla najczęściej odwiedzanym miejscem w obiekcie oraz brak biletów rodzinnych i buforu czasowego – to jedne z najcenniejszych informacji, jakie wynikają z analizy badania poziomu satysfakcji klientów.

 

Badanie zostało przeprowadzone w Aquadromie w dniach 26 sierpnia - 1 września na 200-osobowej próbie badawczej.

 

- Przez lipiec i sierpień nasz obiekt odwiedziło prawie 82 tysiące osób. To jak na razie rekordowa frekwencja, a wedle badań 31% Klientów odwiedziło nas po raz pierwszy. Chcemy, aby wrócili w nowym roku szkolnym - ujawnia Anna Mrzyczek-Szczęsny, prezes aquaparku.

 

W skali od 1 do 5 Klienci wystawili Aquadromowi 4 z dużym plusem, bo średnia ocena pobytu w Aquadromie wyniosła 4,57. Najczęściej odwiedzaną atrakcją okazało się Chebzie Pętla. Nurtem tej rwącej rzeki popłynęło aż 86% ankietowanych. Wśród najciekawszych atrakcji nie było niespodzianek i zwyciężył - rzadko spotykany w innych parkach wodnych - Mokry Bąbel. Wiadomo również, że 70% badanych w ogóle nie korzystało  z oferty gastronomicznej, zaś aż 80% na piątkę oceniło czystość w obiekcie.

 

Wśród  komentarzy, jakie pojawiły się w ankietach, Klienci zwracali szczególną uwagę na zbyt wysokie ceny biletów, brak biletów rodzinnych, czy brak  buforu czasowego na przebranie.

 

- Sugestie Klientów są niezwykle cenne, dlatego też badanie satysfakcji stało się dla nas fundamentem do stworzenia nowego cennika, który już od 23 września funkcjonuje w obiekcie. Nie zabrakło w nim biletów rodzinnych, obniżenia cen biletów grupowych, czy 10-minutowego buforu czasowego na przebranie  – informuje Anna Mrzyczek-Szczęsny, prezes aquaparku.

 

Również oferta promocji codziennych została rozszerzona o Saunarium. Od 14:00 – 17:00 można na preferencyjnych warunkach skorzystać z Sauny Fińskiej czy Koloroterapii. Od teraz także Klienci saunowi otrzymują w prezencie godzinny pobyt w Strefie Rekreacji i Sportu.  

 

We wtorki Saunarium zaprasza wszystkich, którzy do tej pory mieli opory przed strefą nietekstylną. Specjalnie dla nich od 24 września każdy wtorek jest dniem tekstylnym. W praktyce oznacza to, że do Klientów należy decyzja, czy w tym dniu będą saunować w kostiumie kąpielowym czy w ręczniku.

 

W nowym cenniku z biletów ulgowych mogą korzystać wszyscy uczący się do 18 roku życia, a osoby niepełnosprawne i grupy zorganizowane mają możliwość zakupu biletów w jeszcze niższych cenach.

 

- Mamy głęboką nadzieję, że wprowadzone zmiany, spotkają się ze sporym zainteresowaniem mieszkańców naszego regionu. Tym bardziej, że aż 99% ankietowanych zapewniło, że wróci do Aquadromu , a 98% poleci obiekt znajomym   – dodaje Anna Mrzyczek-Szczęsny. 

 

Zapraszamy do zobaczenia zdjęć z briefingu prasowego. 

Data dodania: 01.10.2013r.

Aquadrom – więcej niż park wodny. Masz pytania?

Zadzwoń! (32) 797 36 00

powrót do listy